Croydonin Suomi-koulu

Croydonin Suomi-koulu on pieni ja lämminhenkinen. Toimimme vapaamuotoisessa, luovassa ympäristössä lasten ehdoilla. Tuemme lasten suomen kielen kehitystä ja ylläpitoa tarjoamalla mahdollisuuden kielen käyttöön ja kuulemiseen sekä suomalaisen identiteetin luomiseen. Juhlimme suomalaista kulttuuria ja tarjoamme koululaisille mielekästä puuhaa suomalaisessa yhteisössä.

Tule tutustumaan!

Otamme innolla vastaan kaikenikäisiä uusia koululaisia. Vanhemmat ja isovanhemmat sekä muut perheenjäsenet ovat myös tervetulleita mukaan toimintaan.
Aikuisille Suomi-koulu tarjoaa tilaisuuden tavata muita suomalaisia leppoisassa ilmapiirissä.

Kouluaikana koululla toimii kahvila, josta voi ostaa kahvia, teetä ja leivonnaisia. Lapsille on välitunnin aikana tarjolla mehua ja keksejä ilmaiseksi.

Ryhmät

Ryhmät kokoontuvat noin joka toinen lauantai klo 14.15-16.15 East Croydonin URC -kirkon tiloissa.

Muskari klo 15.30-16.15

Muskari on suunnattu 0-3-vuotiaille. Ryhmässä lauletaan niin perinteisiä kuin uudempia suomalaisia lastenlauluja sekä leikitään. Muskarihetki kestää 45 minuuttia. Vanhemmat ovat lasten mukana ryhmän toiminnassa.

Koululaiset klo 14.15-16.15

Kouluikäisten (mukaan lukien esikoululaiset) ryhmässä paneudutaan askartelun jälkeen yhä syvemmälle jokaisen kerran teemaan käyttäen niin pelejä ja leikkejä kuin myös kirjallisia tehtäviä ja tietotekniikkaa.

Osoite

Croydon Finnish School, c/o East Croydon United Reform Church, Addiscombe Grove,
Croydon CR0 5LP

Lähetä viesti

Kysymyksiä? Ota yhteyttä!

suomikoulu.croydon@gmail.com
07958 328 640 (pj. Satu Francis)
Nimi
Sähköposti
Viesti
The form has been submitted successfully!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.